سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز/09109483228

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

در بخش های قبلی اشاره کردیم که سیر سیاه بیز می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این محصول تاثیر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید. علاوه بر این افرادی که با مشکل سوخت و ساز پایین بدن خود روبرو هستند و نمی توانند در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن کم کنند می توانند با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز به راحتی سوخت و ساز بدن خود را چند برابر کنند و در نتیجه با اندکی ورزش کردن می توانند حجم زیادی از چربی های بدن خود را بسوزانند. از آنجایی که این محصول دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی است و هیچ گونه عوارضی را نیز برای بدن ندارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از محصولات لاغری که امروزه در بازار وجود دارند باشد.


خواص سیر سیاه برای فشار خون

یکی از بارزترین خواص سیر سیاه تنظیم فشار خون است. امروزه فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها است.برای مشاهده بیشتر این مطلب به مقاله سیر سیاه برای فشار خون مراجعه نمایید.


 


 


سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.


خرید سیر سیاه دکتر بیز


مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن

سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید. یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.


 


خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش

یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه دکتر بیز برای شما دارد این است که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک کند. مشکلات گوارشی و به خصوص مشکلات کلیوی از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که امروزه افراد زیادی درگیر آنها می باشند و به همین علت نیز ممکن است به دنبال راهکارهایی مناسب برای درمان این مشکلات باشند. یکی از بهترین راهکارهای طبیعی که برای حل مشکلات گوارشی وجود دارد و شما نیز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید سیر سیاه دکتر بیز است که به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید بر بیماری های گوارشی خود غلبه کنید و زندگی بهتری داشته باشید. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد.


سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز


بهبود کلاژن سازی پوست با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

امروزه مشکلات پوستی می توانند به عنوان عمده ترین مشکلات زیبایی شناخته شوند که افراد زیادی با آنها درگیر می باشند و در میان این مشکلات پوستی خشکی پوست و همینطور قرمز شدن پوست از شایع ترین مشکلات به شمار می آیند. این دو مشکل معمولا در اثر کمبود کلاژن به وجود می آیند و افرادی که قصد درمان این مشکلات را به صورت ریشه ای دارند باید تلاش کنند تا کلاژن سازی پوست خود را بهبود داده و افزایش دهند. امروزه راهکارهای مختلفی برای افزایش کلاژن سازی پوست وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین این راهکارها مصرف سیر سیاه دکتر بیز می باشد. با استفاده از این محصول شما به راحتی هرچه تمام می توانید مشکلات پوستی خود را نیز برطرف کنید و در نتیجه پوستی نرم و لطیف و زیبا داشته باشید.


سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی


http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b2%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%b2%d8%a7%d9%84%db%8c/

فواید قهوه فوری موکا/09109483228

قیمت مناسب قهوه موکا گانودرما در فروشگاه اینترنتی ما


یکی از مهم ترین مزایای خرید قهوه گانودرما موکا از فروشگاه اینترنتی ما این است که قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز در فروشگاه اینترنتی ما نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش این محصول کرده اند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما هزینه کمتری را برای خرید این محصول بپردازید. توجه داشته باشید که دلیل پایین تر بودن قیمت قهوه موکا با قارچ گانودرما در فروشگاه اینترنتی ما این است که ما به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی های محصولات گانودرما در کشور فعالیت داریم و به همین علت است که تخفیف های ویژه ای را برای خرید قهوه ی گانودرما موکا قرار داده ایم. شما با استفاده از این تخفیف ها می توانید با کمترین هزینه ممکن یک قهوه خوش طعم و با کیفیت را خریداری کنید.


 


تضمین کیفیت این قهوه توسط فروشگاه اینترنتی ما


امروزه بسیاری از فروشگاه هایی که اقدام به فروش قهوه گانودرما نوع موکا کرده اند معمولا محصولات بی کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند که همین موضوع باعث نارضایتی مشتریان شده است. یکی از مهم ترین مزایای خرید قهوه فوری موکا گانودرما از فروشگاه اینترنتی ما این است که فروشگاه اینترنتی ما کیفیت این محصولات را به صورت کامل تضمین می کند و بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل نسبت به کیفیت قهوه موکا گانودرما اقدام به خرید آن کنید. این موضوع باعث می شود تا شما نسبت به کیفیت این قهوه ها نیز اطمینان کاملی را داشته باشید و بدانید که پایین بودن قیمت قهوه موکا گانودرما در فروشگاه اینترنتی ما به معنای پایین بودن کیفیت این قهوه ها نیست.


 


 


 


 


جمع بندی و نکات پایانی


امروزه قهوه موکا قارچ گانودرما می تواند یک نوشیدنی فوق العاده برای منازل و یا حتی محل کار شما باشد و از آن جایی که قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی را نیز دارا است می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما با کلیک بر روی گزینه خرید در وب سایت ما به راحتی می توانید وارد صفحه خرید این محصول شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام به خرید آن کنید. علاوه بر این ما به شما توصیه می کنیم حتما از سایر محصولات گانودرما در وب سایت ما نیز دیدن کنید چرا که ما انواع این محصولات را در اختیار شما قرار داده ایم و مزایای هر یک از محصولات را نیز به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم که می تواند برای شما بسیار مفید باشد.


 


فواید قهوه تلخ موکا


قهوه موکا سبب آرامش، رفع سردرد و هوشیاری می ‌شود. دارای آنتی اکسیدان بالایی است. برای درمان برخی بیماری ‌ها مانند پوکی استخوان، کمبود ویتامین دی، دیابت، کلسترول و دردهای عضلانی، سرطان و بیماری‌ های کلیوی، کبدی و میگرن. عفونت ویروسی و باکتریایی غذایی و… بسیار مفید است


قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز 


تاریخچه گانودرما

قدمت قارچ گانودرما به 2000 سال پیش می رسد. قارچ گانودرما ابتدا در کشور چین یافت می شد و پادشاهان برای عمر طولانی از این قارچ استفاده می‌ کردند و به آن قارچ جاودانگی می ‌گفتند. به مرور کشت آن در کشور چین زیاد شد به همین علت چینی ها دارای موهای درخشان و پوست زیبایی هستند. علاوه بر این قارچ گانودرما دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. این قارچ پوسته بسیار سخت و قرمز رنگی دارد و بسیار تلخ است و باید آن را فراوری کرد. در کشور ما قارچ گانودرما را فرآوری می کنند و در ترکیب با سایر مواد به بازار عرضه می ‌کنند مانند قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ که دارای خواص درمانی بیشماری است.


 


قهوه گانودرما موکا

قهوه گانودرما مدل موکا ترکیب شده از قهوه گانودرما و شکلات، طعم شیرینی دارد و برای درمان انواع بیماری‌ ها مانند پوکی استخوان، تنظیم کلسترول خون، دیابت بسیار موثر است و سبب آرامش اعصاب می ‌شود و باعث زیبایی پوست و مو است. کلاژن ساز است. قهوه گانودرما باعث بهبود برخی بیماری‌ ها می ‌شود. اثرات مخرب کورتون های شیمیایی را از بدن خارج می ‌کند. قهوه موکا گانودرما برای لاغری بسیار مفید است. همانطور که توضیح داده شد قهوه فوری موکا گانودرما دارای خواص درمانی بسیاری است، از جمله نقش یک تنظیم کننده را در بدن ایفا می کند. برای این که خواص مفید قهوه موکا گانودرما به خوبی در بدن مشخص شود باید آن را مانند یک دارو و در زمان و به اندازه استفاده کرد روزانه یک یا دو تا ساشه با توجه به شدت بیماری توصیه می ‌شود.


خرید قهوه موکا بیز


فواید قهوه فوری موکا


از فواید قهوه فوری موکا با پودر قارچ گانودرما درمان جوش و آکنه، سم زدایی بدن، تقویت سیستم ایمنی، کلاژن سازی و جوان سازی پوست صورت، تقویت و زیبایی مو و ناخن، تنظیم قند خون، تنظیم تیروئید، ضد افسردگی و اضطراب، تنظیم فشار خون مناسب برای افراد دارای فشار خون بالا، درمان برخی از سرطان‌ ها، افزایش متابولیسم بدن کاهش اشتها و کمک به لاغری



منبع معتبر نوشته های بالا

خرید محصولات گانودرما/09109483228

گانودرما و زگیل تناسلی
هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

کنترل HPV با قارچ گانودرما

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی
قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

تهیه و مصرف گانودرما
قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

خرید محصولات گانودرما

قهوه گانودرما
خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟/09109483228

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. می توانید آن را همراه نان در وعده های صبحانه میل کنید. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می‌شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می‌شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی‌خوابی در شما می‌شود.

چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟
ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما می‌توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه برای اولین بار در کشور کره برای مصارف دارویی تولید شد. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف می‌شده اما در دهه‌‌های اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آورده‍‌اند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.

سیر سیاه دکتر بیز علاوه بر داشتن مواد مغذی شما را از بوی نا مطبوع سیر های خام نجات می دهد.

مضرات و فواید سیر سیاه دکتر بیز

 شاید مهمترین ویژگی که در مورد سیر به ذهن ما می رسد بوی ناخوشایند آن در کنار فواید غذایی و دارویی بی نظیر باشد اما آیا تمام انواع سیر ها اینگونه است؟ باید بگوییم که خیر نوعی از سیر وجود دارد که به نام سیر سیاه دکتر بیز معروف است. این نوع سیر با همان خواص سیر سفید ولی با رنگ تیره و طعمی شیرین و بدون بو است.

سیر سیاه دکتر بیز چیست؟

سیر فرآوری شده در کارخانه همان سیر معمولی است که بر اثر تخمیر به این رنگ درآمده است عملیات تخمیر باعث شده که خواص درمانی سیر سیاه تا چهار یا پنج برابر افزایش پیدا کند. شاید در دنیایی که تمام خواص درمانی، در تلخی و تندی و مزه های بد نهفته اند اینکه غذایی وجود داشته باشد که چندین برابر سیر معمولی خاصیت درمانی و ضد عفونی کننده دارد ولی نه بوی نامطبوع و آزار دهنده سیر را بدهد و نه طعم ناخوشایند دارد، برای ما مایه خوشحالی باشد.

عملیات تخمیر سیر که منجر به تولید سیر سیاه دکتر بیز می شود حدود 50 تا 90 روز به طول می انجامد. شرایط مناسب برای  تخمیر دمای 77 درجه و رطوبت 90% است. این شرایط باعث می‌ شود که سیر بعد از تخمیر به رنگ تیره در بیاید و مواد محرکی که بوی ناخوشایندی دارند از بین بروند و حبه های سیر به صورت ژله ایی باشد. مزه سیر تخمیر شده شیرین است و این موضوع خوردن آن را لذت بخش می‌ کند.

فواید تخمیر سیر سیاه دکتر بیز

چه لزومی دارد که سیر خام را تخمیر کرده و به سیر سیاه  تبدیل کنیم؟ شاید دلیل اصلی و اساسی آن از بین بردن طعم زننده آن باشد. تقریبا تمام کسانی که سیر را می‌ شناسند از خواص بی نظیر آن تا حد زیادی آگاه هستند و حتی اگر دقیق نداند که این گیاه ارزشمند چه خاصیت های دارویی و غذایی دارد، حتما به این نکته واقف هستند که خوردن سیر تا حد زیادی به ضدعفونی کردن بدن کمک می‌ کند. اما یکی از مهمترین دلایلی که مصرف سیر را تا حد زیادی کاهش داده است و افراد خود خواسته از این فواید بی بهره می مانند، این است که طعم و بوی سیر برای خود فرد و اطرافیانش آزار دهنده است. در فرایند تخمیر سیر سیاه دکتر بیز این مشکلات از بین می‌ روند.

گذشته از آن فرایند شیمیایی تخمیر به صورت طبیعی اتفاق می افتد و باعث افزایش و تشدید خواص سیر می‌ شود. برای مثال موادی مانند پلی فنول و فلاونوئید در سیر تخمیر شده نسبت به سیر خام تا چهار برابر هم افزایش دارد. ماده آمادوری و هینز تا 100 برابر هم افزایش پیدا می‌کند و این دلیل اصلی تیره شدن رنگ سیر است. موادی مانند فروکتان یا لوسین و ایزولوسین و سیستئین و فنیل آلانین و تیروزین هر کدام امکان دارد که تا دو برابر نیز افزایش داشته باشند. به این ترتیب مواد آنتی اکسیدان موجود در سیر که باعث جوانی سلولها می‌ شوند و خاصیت ضد سرطانی دارند حدود پنج برابر در سیر سیاه بیشتر وجود دارد. این مواد با تقویت سیستم ایمنی بدن انسان باعث می‌ شوند که مقاومت در برابر بیماری ها افزایش پیدا کند.

41233

افزایش خواص سیر سیاه دکتر بیز

وفور ماده آلیسین در سیر تازه علاوه بر خاصیت ضد قارچ و انگلی باعث بوی زننده سیر نیز می‌ شود اما در سیر سیاه این ماده وجود ندارد و خواص آن هنوز هم پابرجاست. اما چگونه؟ در حین پروسه تخمیر آلیسین تبدیل به آنتی اکسیدان می‌ شود. همانطور که می‌ دانید آنتی اکسیدان ها خواص فوق العاده ایی دارند که وفور آنها در سیر سیاه دکتر بیز می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روی سلامت ما داشته باشد.

ارزش غذایی سیر سیاه دکتربیز

ارزش غذایی سیر سیاه دکتر بیز با سیر تخمیر نشده سفید نیز متفاوت است. آب موجود در بافت سیر خام نسبت به سیر سیاه بیشتر است اما پروتئین سیر سیاه بیش از دو برابر بیشتر از سیر سفید است. میزان چربی ناچیز سیر قبل و بعد از فرایند تخمیر تغییری نمی‌ کند. اما کربوهیدرات ها هم بیشتر از دو برابر می شوند و ماده مغذی فیبر که به تنهایی می تواند به سلامت روده ها کمک کند در سیر سیاه ده برابر بیشتر از سیر سفید وجود دارد. کالری بیشتر سیر سیاه هم یکی دیگر از عواملی است که ارزش غذایی آن را بالاتر می برد. سایر مواد معدنی و پروتئین های موجود در سیر سیاه عبارت اند از ویتامین C و گروه ویتامین های B شامل B1,B2,B3,B6 در کنار اسید فولیک و مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر و منگنز و آهن و منیزیم و روی است.

486555

تاثیر سیر سیاه در تناسب اندام و سلامت

یکی از مهمترین راه های کاهش وزن افزایش سوخت ساز در بدن است. سیر سیاه دکتر بیز با افزایش این فرایند به شما برای کاهش وزن نیز کمک می‌ کند. برعکس سایر روش های کاهش وزن که می‌ تواند همراه با ضعف و کمبود مواد مغذی بدن باشد، زمانی که  از سیر سیاه استفاده می‌ کنید، مواد غذایی بدنتان نیز تامین می‌ شود. علاوه بر آن گنجاندن سیر سیاه در رژیم غذاییتان می‌ تواند علاوه بر کمک کردن به تناسب اندامتان به پاکسازی و تقویت اندام های گوارشی و سیستم ایمنی هم کمک کند. وجود میزان زیاد فیبر در سیر سیاه به شما کمک می‌کند که کمتر احساس گرسنگی کنید.


خرید محصولات گانودرما/09109483228

تهیه و مصرف گانودرما

قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.


خرید محصولات گانودرما


قهوه گانودرما

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.


خرید قهوه گانودرما دکتر بیز


قهوه سوپریم گانودرما

مصرف کافه سوپریم گانودرما که ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ میباشد که در حال حاضر قویترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید و منجر به ایجاد تعادل و تقویت در سیستم ایمنی بدن میشود که میتواند باعث کنترل بیماری زگیل تناسلی شده و سرعت بهبودی آن را افزایش دهد.


خرید قهوه سوپریم گانودرما


شامپو بدن گانودرما

شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر باشد.


گانودرما دارو نیست !

حال که موضوع گانودرما و زگیل تناسلی را به خوبی بررسی کردیم لازم است بدانیم کهگانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود. شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود. لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.


گانودرما و سایر بیماری ها

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:


گانودرما و فشار خون

گانودرما و دیابت

گانودرما و کبد چرب

گانودرما و پیسی

گانودرما و پارکینسون

گانودرما و…

ganuderma.ir

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.


همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی ganuderma.ir :


تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان

پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد



فروشگاه پرشین خرید